Retourneren & klachten

Retourneren

Mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je deze uiteraard bij ons retourneren. Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de koop op afstand te ontbinden. Hiervoor gelden bij Noedies de volgende voorwaarden:

♥ Alleen niet-gepersonaliseerde producten mogen worden geretourneerd.

♥ De artikelen zijn nog in originele staat. Dit geldt voor zowel het product als de verpakking. Noedies neemt de artikelen niet terug wanneer: de artikelen beschadigd, gebruikt en/of gewassen zijn of wanneer je zelf hebt geprobeerd het artikel te maken. 

♥ Indien je een product wens te retourneren dien je dit vooraf bij ons aan te geven via brenda@noedies.nl. De te retourneren artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen. Artikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.

♥ Verzend je retour volgens de instructies in de e-mail. Deze ontvang je na aanmelding van je retour. Bied de zending vervolgens zo snel mogelijk aan bij een postkantoor bij jou in de buurt. Bewaar je verzendbewijs goed totdat je retournering is verwerkt. 

♥ De ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retournering wordt – indien aan bovenstaande voorwaarden voldaan – gecrediteerd. De uitbetaling vindt plaats op hetzelfde rekeningnummer waarop de betaling door jou is gedaan. Let er wel op dat de verzendkosten voor jou zijn!

♥ Retourneren is voor eigen rekening.

♥ Download het herroepingsformulier

Klachten

Wij horen natuurlijk het liefst dat je tevreden bent met onze producten. Maar ook wanneer je niet tevreden bent, horen wij dat graag. Voor het aanmelden van een klacht stuur je een mail naar brenda@noedies.nl. Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen na ontvangst per e-mail aan ons kenbaar te maken. Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Vermeld in je mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.